Vés al contingut

Fites destacades

  •  
  • Portal del treballador/a. S’ha potenciat i millorat l’ús de l’Espai de Gestió Personal, un espai de comunicació entre el PDI i el PAS amb l'Àrea de Gestió Econòmica i de Personal, amb l'objectiu de facilitar els tràmits administratius. Un projecte viu en què es continua treballant per ampliar-ne les utilitats, entre les quals la gestió de viatges i dietes, que quedarà activada el gener de 2022.
  • Portal de facturació de clients dels serveis. S’ha normalitzat i estès a tota la institució el mateix sistema de facturació. Utilitza la facturació electrònica i dona accés a les diferents àrees i serveis implicats per poder gestionar també l’elaboració de pressupostos.
  • Mòdul de transparència econòmica. S'ha estès l’ús i s’ha donat accés personalitzat al mòdul de transparència econòmica (plataforma informativa), que permet a qualsevol persona usuària amb assignació pressupostària disposar, en temps real, de l'estat dels seus comptes.
  • Mòdul de projectes de SAP. S’ha finalitzat el projecte i la instal·lació del mòdul de projectes de SAP, amb l’objectiu de millorar la gestió de projectes de recerca i el seu seguiment. S’ha previst l’activació al segon semestre del curs 2021-2022.
  • Participació en els projectes de millora vinculats a l’àrea. S'ha participat de forma activa en les millores dels programes de gestió universitària UTalent i Incentivació PAS, entre d’altres.

Es té com a objectiu principal l’automatització de processos interns per poder fer front al creixement de la institució, que es pot veure reflectit en les gràfiques evolutives, sense entrar en el detall de contractes gestionats, factures comptabilitzades i projectes gestionats, entre altres.

 

Resum del curs

Des de l'Àrea de Gestió Econòmica i de Personal es treballa en la direcció d'automatitzar i agilitar procediments, facilintant la interacció amb el personals de la Universitat i amb entitats, empreses i professionals externs relacionats amb la UVic-UCC.

L'Àrea de Gestió Econòmica i de Personal té com a objectiu principal vetllar per l'eficiència econòmica de la UVic-UCC, desenvolupant la gestió econòmica, pressupostària i administrativa del personal. En aquest sentit, s'ocupa de:

  • Fer la gestió de personal (nòmines, elaboració de contractes i gestió administrativa).
  • Efectuar el seguiment econòmic financer dels projectes de la UVic-UCC.
  • Millorar l'eficàcia dels processos de gestió.
  • Proposar accions correctives que permetin incrementar els nivells d’eficiència, eficàcia i qualitat.
  • Promoure la necessitat de planificar les activitats i formular els pressupostos amb l'objectiu de millorar el grau d'eficiència en l'execució.
  • Elaborar i efectuar la càrrega centralitzada dels pressupostos al SAP com a eina de gestió de la UVic-UCC.
  • Gestionar del mòdul de transparència.
  • Dur a terme la tresoreria centralitzada.
  • Efectuar el servei d'atenció a la comunitat, clients de serveis i proveïdors.
  • Emetre informes de contingut econòmic i pressupostari.
  • Gestionar i actualitzar el sistema informàtic de la informació comptable de la Universitat.