Vés al contingut

Fites destacades

  • 65 peces audiovisuals de caràcter informatiu o promocional per a tota la institució. 

  • Més de 200 peces gràfiques, que consoliden l’excel·lència en la comunicació visual de la institució vers el teixit social, econòmic i acadèmic. 

Resum del curs

Durant el curs 2020-2021 s’ha consolidat UMedia com un partner docent i com un impulsor de projectes en aquesta àrea. Exemple d’això són la finalització de la instal·lació de tres platós completament equipats, que permeten als docents que els utilitzen, generar contingut pedagògic, de forma autònoma, fent ús de recursos audiovisuals. Aquestes instal·lacions no només donen suport a iniciatives en línia, com eDiversity, sinó que també es consoliden com a espais de creació, innovació i experimentació per a aquells docents que volen incorporar nous recursos d’aprenentatge a la tasca presencial que ja duen a terme. 

A banda d’això, tal com fa des del seu naixement, la Unitat ha estat l’encarregada de generar tota la comunicació visual i audiovisual de caràcter promocional de la UVic, actuant com a formalitzadora dels argumentaris que permeten acostar l'oferta formativa als potencials estudiants de graus, postgraus i màsters.