Vés al contingut

Fites destacades

  • Actualització del mapa de processos v5 i creació del portal de l'SGIQ i les pàgines de centre. Des de la Unitat de Gestió de la Qualitat s’han coordinat tots els aspectes tècnics i organitzatius d’aquesta fita i s’han creat els grups de treball de centre per a fer l’adaptació a l'SGIQ_v5.

  • Avaluació de processos i procediments transversals. Juntament amb la delegada del rector per a la Política de Qualitat, s’ha fet el primer pas per a la certificació del Sistema de Gestió de la Qualitat de les facultats i centres, amb l’objectiu d’aconseguir l’acreditació institucional.

  • Millora de la informació pública de les estadístiques i indicadors. Des de la Unitat de Generació de Coneixement, s’han redissenyat i millorat els informes d’indicadors de grau, màster i doctorat, així com els quadres de comandament de centre.

  • Establiment d’UDocentia. Des de la Unitat d’Avaluació, s’ha coordinat tècnicament el treball de documentació i disseny d’UDocentia, així com la primera prova pilot amb onze participants. S’ha dissenyat l’aplicatiu informàtic per a la gestió d’UDocentia.

  • Seguiment del posicionament i reconeixement de la UVic-UCC a diferents rànquings de referència nacional i internacional. Entrada per primera vegada al THE Impact Rankings (posició 401-600 mundial) i millora dels resultats en els rànquings universitaris.

 

Resum del curs

Durant el curs 2020-2021 l’Àrea de Qualitat ha iniciat diferents projectes estratègics que suposaran una millora en la gestió i l'organització interna de la universitat i de les seves facultats. L’aposta perquè cada centre disposi d’un sistema de gestió formalment establert permetrà aconseguir l’acreditació institucional dels centres i, en general, de la universitat, pas definitiu per a l’autonomia en els principals processos del marc VSMA que fins ara es fan a través d’AQU Catalunya. Aquest marc de treball ha comportat, i ho continuarà fent, una millora constant d’aspectes com la informació pública i la transparència de les dades acadèmiques, l’establiment d’un sistema d’avaluació de la docència a partir de trams docents de cinc cursos, o el debat i la reflexió interna al voltant de la gestió i el govern de les dades de la UVic-UCC.

 

Document adjunt

Descarrega .pdf