Vés al contingut

Fites destacades

  • Xarxes socials. Assoliment dels 10.000 seguidors a la xarxa Instagram, que permet afegir enllaços a les stories (inclou el botó Swipe up sense pagament). Llançament de la nova xarxa TIK-TOK.

  • Implementació del mòdul de Màrqueting Cloud, una eina d’automatització i personalització dels processos de màrqueting connectats al CRM Salesforce. 

  • Accions en programes per estudiants preuniversitaris. Programa de secundària: digitalització de totes les activitats del programa de secundària i creació de noves activitats digitals d’assessorament i acompanyament al futur estudiant, i millores al cercador dels treballs de recerca i a la pàgina dels premis recerca. Programa PLU: creació de l'Assistent d’Accés a la Universitat. Nou aplicatiu del programa Preparats, Llestos Universitat (PLU), amb l’objectiu d’orientar i guiar els futurs estudiants en tots els passos a seguir per accedir a la universitat (des de la selectivitat passant per la preinscripció, les PAP, les assignacions i reassignacions).  

  • Nou concepte de campanya dels cicles formatius de grau superior (CFGS).  

  • Formació contínua i màsters universitaris. Nova estratègia digital de captació de leads a través de màrqueting de continguts (webinars, master class, sessions informatives...); nou disseny de la imatge del feed, i estratègia de continguts al compte de Formació Contínua de la xarxa Instagram. 

Resum del curs

Enguany, l’estratègia de màrqueting també s’ha vist afectada per la covid-19, que ha obligat a adaptar i innovar en la majoria de les accions al format online. El curs 2020-2021 s’han fet pràcticament totes les sessions d’orientació universitària en format online a més de 6.500 estudiants. També s’han organitzat tallers virtuals, on han participat més de 800 estudiants.  

Ni el Saló de l’Ensenyament ni el Saló Futura es van poder celebrar, ni presencialment ni virtualment. Pel que fa a les fires territorials, només s’ha pres part en algunes de forma virtual, ja que la resta de fires en què es participava habitualment es van cancel·lar. 

La Jornada de Portes Obertes va recuperar la presencialitat el dia 15 de maig, i també es va mantenir el format virtual els dies 12, 13, 19 i 20 de març. En el conjunt de les dues jornades es van atendre més de 1.500 persones.  

Un any més es van lliurar els Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat, amb 14.500 € en premis. Es van guardonar 38 treballs d’un total de 160, de 138 centres provinents de 39 comarques. L’acte d’entrega va recuperar la presencialitat.   

Pel que fa a l’estratègia de la campanya de publicitat de graus, s’ha basat principalment en mitjans online i de ràdio. També s’ha fet una nova campanya de Campus Professional. 

Quant a l’estratègia de màrqueting digital, s’han creat 13 blogs nous. El volum de seguidors a les xarxes socials continua creixent, havent aconseguit la fita dels 10.000 seguidors a Instagram, l'abril passat. 

En data 30 de setembre, el nombre de seguidors a les xarxes socials institucionals eren:   

  • Twitter:  @uvic_ucc: 12.450  i @uviclife: 1.931  
  • Instagram: 10.774 
  • Facebook: 12.760  
  • Linkedin: 21.673 

 S’han realitzat diferents vídeos promocionals dels graus en Teràpia Ocupacional, Mecatrònica, i el doble grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (CAFE) - Mestre d'Educació Primària (MEP), i un vídeo interactiu per mostrar els espais de salut en francès.  

S’han continuat incorporant canvis al web amb l’objectiu de millorar els continguts i facilitar la recollida de leads.  

El programa Preparats, Llestos, Universitatha continuat creant continguts d’utilitat en el marc de l’orientació universitària. Com a novetat, s’ha creat l’assistent d’accés a la Universitat i s’ha obert la nova xarxa Tik-Tok, que ja compta amb més de 500 seguidors. 

El Contact Center, que és la unitat d’atenció integral i de relació amb els futurs estudiants, continua amb la implementació de Màrqueting Cloud, una eina d’automatització i personalització de processos de màrqueting connectat a Salesforce. 

Pel que fa al màrqueting de Formació Contínua, s'ha consolidat una nova estratègia digital de captació de leads a través dels webinars gratuïts, les classes obertes i  les sessions informatives online. Els dies 11, 12 i 13 de maig va tenir lloc el Virtual Open Day. I el dia 28 d’octubre de 2021 es va celebrar l’acte de lliurament de diplomes,  apadrinat per Marina Garcés, que es va fer presencialment i també es va poder seguir per streaming.  

Document adjunt 

Descarregar .pdf