Vés al contingut

Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH)

Eduard Ramírez Banzo. Degà

La pandèmia provocada per la covid-19 ha condicionat el model docent, que s’ha caracteritzat per ser un model híbrid, fet que ha permès combinar classes presencials per a les sessions de treball dirigit amb grups petits, amb sessions online per als grups classe. Poder garantir un bon format docent de qualitat i finalitzar el curs amb garanties ha estat possible gràcies a l’esforç de totes i tots, sobretot també dels i les estudiants.  

Amb una clara intencionalitat d’estrènyer les relacions amb l’entorn professional i ampliar-ne les xarxes de relacions tot vinculant-hi la docència universitària, la facultat ha continuat impulsant el projecte EU (Escola i Universitat), ampliant el nombre d’assignatures i matèries que hi participen. Aquest projecte facilita la transferència de la innovació i qualitat educatives tant a les aules de la Universitat com a les de les escoles, mitjançant la participació de mestres, infants, estudiants i professorat universitari. En el marc d’aquest projecte els infants de les escoles de Vic venen a fer classes a la Universitat.  

Cal destacar també la consolidació del programa MID (Mentoratge i Identitat Docent) amb l’assoliment de la seva segona edició. El MID estableix les bases i el compromís amb totes les escoles de la ciutat i la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Vic, amb la finalitat de promoure el diàleg amb l’entorn professional de mestres i contribuir a la millora de la formació inicial de mestres, i de la professió.  

També s’ha iniciat el projecte “Jove x Jove” vinculat al grau en Psicologia, gràcies al conveni de col·laboració entre el col·legi Sagrat Cor de Vic i la UVic. Participen en el projecte d’aprenentatge-servei els estudiants de primer curs del grau i alumnat de l’escola amb problemàtiques diverses i/o risc d’exclusió.   

D’acord amb l’estructura del Pla d’actuació del període 2016-2020, l’activitat de la Facultat ha estat organitzada en cinc àmbits: la consolidació i els nous reptes en el desplegament de les titulacions de grau; el desplegament i la consolidació de l’oferta de titulacions; la intensificació de l’activitat de recerca i transferència de coneixement per part del personal docent i investigador adscrit a la Facultat; l’impuls de la mobilitat i la internacionalització, tant dels estudiants com del professorat i el personal d’administració i serveis, i l’impuls de les activitats de formació continuada, i la planificació dels projectes estratègics de Facultat inclosos al Pla d’actuació (2016-2020) i que queda reflectit en aquesta primera part introductòria.  

Pel que fa als graus, s’han implementat accions de millora en les set titulacions de la Facultat. Alhora, s’inicia el desplegament d’un nou títol, el doble grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport i Mestre d’Educació Primària amb Menció en Educació Física, que permetrà donar resposta a l’interès creixent per aquesta especialització educativa a través de la suma de dues disciplines amb una llarga trajectòria a la facultat.  

La qualitat de l’oferta educativa queda confirmada amb les bones matrícules en els diferents títols, tant de grau com de màster, i es fan accions per consolidar l'oferta de màster en les diferents àrees de coneixement de la facultat. En aquest sentit, dins el marc VSMA, es tramita la memòria de verificació d’un nou màster universitari en Aplicació  de Pràctiques Artístiques.  

A més, el CRED, Centre d’Estudis i Recerca en Educació de la UVic-UCC passa a acollir el Laboratori d’Innovació Social Digital, acció dinamitzadora  del Projecte d’Especialització i Competitivitat Territorial de Vic: Osona Lab City. Programa d’Innovació Social per generar noves oportunitats i coneixement.   

Durant el curs 2020-2021, la FETCH ha tingut dinou dedicacions consolidades en Recerca: una DAR (dedicació avançada en recerca) i divuit DIR (dedicacions d’intensificació en recerca). També ha comptat amb 3 DIR temporals d’un any.  Alhora, al llarg d’aquest curs, els grups de recerca vinculats a la facultat han liderat dotze projectes de recerca, han signat tretze convenis de transferència de coneixement i  han organitzat o participat en l’organització de fins a nou jornades i congressos.

Dins del bloc de la formació permanent del professorat duta a terme a la FETCH, es distingeix entre la que s’ha realitzat en l'àmbit intern de Facultat i aquella que s’ha realitzat al territori, adreçada principalment al professorat no universitari i per a la qual s’ha comptat amb la col·laboració de professorat de la Facultat. Pel que fa a la formació interna, destaquen el Seminari de Desenvolupament Professional Docent (SDPD) sobre l’Avaluació de l’Estudiantat, que ha cristal·litzat amb celebració de la Jornada d’Innovació Docent a la FETCH.

Pel que fa a la formació permanent del professorat d’educació infantil, primària i secundària al territori, des del CIFE s’ha comptat amb diversos equips formadors, la majoria professorat de la FETCH, en aquest cas de manera força minvada per raó de la pandèmia, que han donat resposta a les necessitats de formació adreçada a la transformació educativa dels centres. També dins d’aquest àmbit, professorat de la facultat s’ha implicat en la planificació i el desenvolupament dels diversos seminaris de formació i grups de treball en els quals mestres de les escoles i professorat de la facultat reflexionen sobre determinades disciplines i àmbits vinculats a l’educació, l’ensenyament i l’aprenentatge d’infants i joves.

Quant als projectes estratègics inclosos al Pla d’actuació presentat i aprovat al Claustre de 14 de desembre de 2016, destaca la Jornada de Pràctiques, que ha possibilitat trobades entre el professorat de les diferents titulacions per reflexionar, qüestionar i millorar els processos de pràctiques.  

Finalment, per motius directament relacionats amb la pandèmia, s’han posposat pel curs 2021-2022 les lliçons de jubilació previstes durant el segon semestre d’aquest curs de la professora M. Carme Bernal i els professors Miquel Pérez i Joan Soler. Aquest curs s’ha jubilat la professora Rosa Guitart Aced.  

Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar

Míriam Torres Moreno. Degana

El curs 2020-2021 ha estat un curs molt marcat per la pandèmia de la covid-19, que ha destacat per una elevada activitat virtual i una adaptació contínua a les necessitats del moment. Cal destacar l’esforç ingent que, estudiants, professorat i personal de la Facultat han hagut de fer per tirar endavant un any acadèmic convuls, en què, tot just a finals de curs, i gràcies a la campanya de vacunació, s'ha començat a veure la llum al final del túnel.

Al llarg d’aquest curs acadèmic, la Facultat s'ha adaptat a les necessitats del moment, que va començar amb una presencialitat pràcticament nul·la a les aules i que, afortunadament, s'ha pogut anar recuperant a mesura que passava el curs. Tot i les dificultats, hem pogut garantir que els estudiants hagin seguit el curs amb una docència online, realitzant les pràctiques als centres i les activitats més pràctiques i aplicades a les aules i complint sempre les mesures de seguretat com la distància, la higiene de mans i l’ús de la mascareta, mesures que ja estan integrades.

En aquest curs atípic, l’activitat de la Facultat ha estat marcada per l’acreditació de les titulacions oficials del centre, quatre graus i un màster, a través de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), procés que tots els títols oficials del sistema universitari passen periòdicament per tal de validar-ne la qualitat. Aquesta avaluació ha implicat una feina conjunta i intensa dels membres del Comitè de Qualitat del Centre, de les tècniques de Qualitat de la Secretaria, del professorat de cada títol i dels estudiants, així com dels exestudiants i ocupadors, i l’acompanyament constant de diverses àrees de la universitat. També hem començat a treballar en el desenvolupament del Sistema de Garantia Interna de Qualitat de centre per obtenir pròximament l’acreditació de la Facultat en matèria de Qualitat. Atesa l’alta demanda en l'àmbit de sistema, català i espanyol, de professionals d’infermeria, hem fet una clara aposta per obrir una nova línia en el grau d’Infermeria, que contribueixi a formar a més infermeres.

Malgrat tot, s'ha pogut celebrar l’acte de lliurament de diplomes per a tots els estudiants del curs 2019-2020 i 2020-2021, que finalment s’han pogut graduar amb els seus companys i companyes, amb familiars i amics, presents o connectats des de casa, i intentant assolir el màxim nivell de la ja benvinguda i anomenada “nova normalitat”.  

També ha estat un any en què hi ha hagut una aposta importantíssima per la millora i l'adaptació dels espais, amb les aules híbrides i l’equipació de nombrosos espais amb tecnologia de simulació.

Aquest també ha estat un curs que ha arrencat amb canvis en el deganat, que es va assumir en funcions a finals del curs passat, en plena pandèmia, i que s'ha pogut consolidar a finals d’aquest, amb la definició d’un pla estratègic que hem iniciat amb força i que esperem que porti molts fruits. També s'ha comptat amb canvis i personal nou a l’equip de la Secretaria de Centre. I voldria tenir un record especial per a l’Aina Roca Anfruns, que ens va deixar just abans de començar el curs i que sempre portarem amb nosaltres.

Finalment, però no menys important, vull agrair la professionalitat i la dedicació de tot el personal de la Facultat, que com sempre ha donat el millor de si mateix i ha demostrat la seva professionalitat i el seu saber fer. I vull donar personalment l'enhorabona a les professores que han defensat la seva tesi doctoral i han contribuït a la millora dels indicadors del PDI, com també felicitar les professores que s’han jubilat, després de molts anys de dedicació a la Universitat, i que tant han aportat a la Facultat.

El curs 2020-2021 es podria resumir en una paraula: resiliència. Un curs en què tota la comunitat s’ha adaptat als canvis constants i les diverses casuístiques. Vull agrair als estudiants, al professorat i al personal de la Facultat tot aquest gran esforç que s’ha fet per tal de poder mantenir la màxima normalitat possible.

Facultat d’Empresa i Comunicació

Josep Burgaya Riera. Degà

Aquest darrer curs 2020-2021 ha estat sens dubte un curs molt atípic. La pandèmia i la gestió dels seus efectes demolidors ho ha marcat absolutament tot. L'activitat acadèmica i docent s'ha hagut d'adaptar als nivells de confinament que han anat establint les autoritats sanitàries. El sistema online ha estat predominant, tot i que hem incorporat formes híbrides quan això ha estat possible. L'esforç tecnològic i metodològic han estat molt grans, com ho ha estat també el que han hagut de fer els estudiants i els professors per adaptar-se a una realitat extraordinàriament difícil, en què, a més, s'havia d'adaptar la docència als fusos horaris per tal que els estudiants estrangers poguessin seguir-la des dels seus països. La col·laboració de tothom ha estat modèlica, com també la predisposició a l'ajut del personal d'administració i serveis. Hem aconseguir culminar el curs sense que el procés formatiu dels nostres estudiants es veiés afectat, per tant, amb una relativa normalitat. En aquesta situació, els esforços de tota la Facultat en la segona part del curs han anat encaminats a proporcionar una docència i unes activitats formatives exigents i de qualitat als estudiants, garantint la resposta adequada i necessària de tot el professorat i posposant comeses universitàries menys urgents.

Així i tot, vam considerar indispensable tirar endavant, a banda de la docència, activitats universitàries de formació i transferència, com diversos cicles de webinars. En el primer, sobre la "nova normalitat" empresarial, van intervenir el catedràtic d'Economia Guillem López Casasnovas; el catedràtic de Comunicació de la Universitat de Glasgow, Raymond Boyle; Alina Bernstein, de la Universitat de Tel Aviv; el professor d'Innovació Joan-Albert García-Moga, o bé el CEO de Svenson Ibérica Daniel Batlle. En un segon cicle pensat perquè diversos intel·lectuals de referència ens parlessin del futur necessàriament postpandèmic, van intervenir l'antropòloga i enginyera Yayo Herrero; la fundadora d'Eticas Reserch & Consulting, Gemma Galdón; el professor de Filosofia Política, Félix Ovejero; el periodista Xavier Vidal-Folch, i el professor de Sociologia de la UB, Daniel Raventós.

Va tenir molta rellevància el curs passat la celebració de les Primeres Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial que vam dur a terme el mes d'abril passat i que va inaugurar el conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. Un esdeveniment destinat a convertir-se en referència en aquest àmbit de la comunicació i l'empresa, que vam fer amb format híbrid, i que va aplegar professionals d'aquest àmbit per escoltar les ponències i debatre amb gent de la talla del publicista Lluís Bassat, Anna Palencia, David Coral, Ángel Sánchez, Daniel Batlle, Danilo Cascino o Jordi Pi i Àlex Marquina, que impulsen els nous formats de TV3. Una aposta, la del Màrqueting, que resulta estratègica per a la Facultat i que tindrà continuïtat amb la investidura com a doctor honoris causa de Lluís Bassat per part de la UVic-UCC, així com amb la creació d'una càtedra d'aquest àmbit de coneixement que portarà el seu nom.

Hem celebrat també aquest curs el 20è aniversari del grau en Publicitat i Relacions Públiques, amb actes destinats a remarcar la feina d'aquestes dues dècades, en què hem format més de 700 titulats, així com construir comunitat entre els estudiants actuals de la titulació amb els graduats d'aquests anys. Vam realitzar dues sessions de career talks, que van girar entorn del tema de "Creixent en comunicació digital i relacions públiques", la primera, i "Creixent en la creativitat publicitària i la direcció d'art", la segona. Hi van participar exestudiants de la UVic-UCC amb brillants carreres professionals, que varen compartir les seves experiències. Hi van prendre part, Oriol Ramon Serrate, que és director de Màrqueting Digital del Banc de Sabadell; Clàudia Cots, coordinadora d'Esdeveniments a Toyota Motor Europe; Esther Matamoros, project manager de MKTG; Anna Roig, senior digital project manager d'Ogilvy; Nerea Cierco, directora creativa executiva a DDB; Carles G. Sánchez-Nieto, responsable de l'Àrea de Creativitat i Disseny del grup Mediapro, o Sònia Ribera, creative copywriter a VMLY&R.

A banda del desenvolupament de l'activitat docent i de recerca ordinària, hem elaborat i incubat diversos projectes estratègics per a la Facultat amb vista al futur, que es troben explicitats en el Pla d'acció 2020-2021 elaborat a fi i efecte d'alinear el treball del centre, així com donar-li perspectiva i una dimensió compartida i col·lectiva. No ha estat tampoc un tema menor els processos superats amb suficiència per l'acreditació de les titulacions d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Publicitat i Relacions Públiques (PiRP) i Màrqueting i Comunicació Empresarial. Ha estat un curs intens, estrany per la condició pandèmica, però satisfactori.

Facultat de Ciències i Tecnologia

Sergi Grau Carrión. Degà

El curs 2020-2021 ha tornat a estar marcat per la situació de pandèmia de la covid, que no ens va permetre recuperar una situació de normalitat. Tot i això, vàrem poder recuperar algunes de les activitats perdudes l’any anterior. Per exemple, vàrem celebrar conjuntament l’acte de graduació dels cursos 2019-2020 i 2020-2021. En aquest acte, vàrem poder gaudir de les primeres promocions del grau en Enginyeria de l’Automoció i del grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs, després del seu desplegament inicial el curs 2017-2018.

Així mateix, durant aquest curs s’ha treballat per implantar el nou mapa de processos del sistema de gestió de la qualitat (SGIQ) de la UVic-UCC a la Facultat de Ciències i Tecnologia, pas necessari per aconseguir l’acreditació institucional de la Facultat per part de l’AQU. Aquest procés ha implicat una revisió de gran part dels processos de la Facultat per tal de validar-los i actualitzar-los.

Respecte a les titulacions, al final d’aquest curs s’ha treballat en l’acreditació dels graus en Biologia, Biotecnologia i Enginyeria Mecatrònica, i la modificació del màster en Anàlisi de Dades Òmiques. També, en totes les titulacions s'ha donat més pes als consells d’estudis perquè incloguin estudiants i empreses o entitats del territori.

Igualment, a finals d’aquest curs s’ha reestructurat l’Àrea d’Internacionalització de la Facultat i el curs 2021-2022 s'elaborarà i  presentarà el Pla d’actuació en aquest àmbit per als propers anys.

D'altra banda, s'ha continuat treballant en les accions del Pla d’actuació de la Facultat en els àmbits acadèmics, de recerca i de divulgació. Respecte a aquest últim, s'han pogut oferir online les activitats de robòtica educativa (FLL Explore, FLL Challenge i FTC) i de manera híbrida el Programa Ciència i Societat (TLC i PLC). També s'han pogut recuperar les visites presencials als instituts, tot i que algunes varen ser online.

Com el curs passat, voldria fer un reconeixement a tot el personal i l'estudiantat de la Facultat per fer possible que, tot i el context que hem viscut, l’activitat acadèmica no s’hagi aturat. I finalment, volia destacar que en aquest curs hem tingut la jubilació dels companys Toni Suriñach Albareda, Josep Turet Capellas i Miquel Caballeria Suriñach.

Escola de Doctorat

Antoni Tort Bardolet. Director

El curs 2020-2021 té com a dada significativa la posada en marxa del programa de doctorat en Disseny i Comunicació, que ha obtingut una bona acollida. Les línies bàsiques del programa s’orienten des d’una comissió acadèmica composta fonamentalment per membres de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC i per membres de l’Escola de Disseny Bau, centre adscrit. És una representació significativa d’uns àmbits emergents de gran potencialitat en recerca. 

Un altre element destacable ha estat la realització de la segona edició de la Doctoral Training Week, una setmana de formació oberta a tots els doctorands i doctorandes de la UVic-UCC. S’hi varen inscriure cent vint-i-quatre persones diferents, noranta-una de les quals estan cursant els estudis de doctorat als diferents programes de la UVic-UCC. La resta eren directors i directores de tesis, membres del PAS i persones vinculades a la recerca. Aquesta segona Doctoral Training Week es va cloure amb una conferència del professor Josep Tabernero, personalitat rellevant en la recerca sobre el càncer, reconeguda internacionalment.  

Durant el curs 2020-2021 es van continuar els processos d’acreditació dels programes de doctorat. Va ser el torn del programa d'Innovació i Intervenció Educatives, que la UVic-UCC ofereix en coordinació amb la Universitat de Mondragón. El procés d’acreditació es va desenvolupar amb fluïdesa i eficàcia, i es va resoldre favorablement.  

Pel que fa a l’evolució general, el creixement dels estudis de doctorat és sostingut i hem superat la xifra de tres-centes persones inscrites als nostres programes. Al mateix temps, i deu anys després de l’aparició del decret que actualment regula aquest nivell universitari, es fa necessari mirar cap al futur, i és en aquest sentit, que des de l’Escola de Doctorat s’ha elaborat un document de caràcter estratègic per continuar avançant en els deu anys vinents.  

Com ja ho vàrem escriure en la memòria del curs acadèmic anterior, les activitats doctorals, com tota la resta de la nostra vida acadèmica, professional i laboral ha estat condicionada per la pandèmia de la covid-19, amb els alts i baixos corresponents, en funció de les diferents onades i fases de la pandèmia. Tanmateix, s’ha continuat treballant a bon ritme, intentant en la mesura del possible, atenuar els efectes negatius que la situació ha provocat en el desenvolupament de les tesis, en les defenses i en les activitats formatives. Malgrat situacions que han estat ateses de manera personalitzada, el ritme de defenses de tesis i d’activitats doctorals no s'ha frenat en cap aspecte rellevant. L’esforç del conjunt de membres de la comunitat de recerca de la universitat, així com de les persones que formen part de l’estructura de l’Escola de Doctorat, han permès avançar en una dinàmica positiva i de creixement, malgrat les circumstàncies. 

Campus Professional

Mireia Salgot Negre. Directora

L’inici del curs escolar 2020-2021 al Campus Professional de la UVic-UCC va ser el 21 de setembre. La tornada als centres després de la crisi del coronavirus implicà el retorn a les aules després de gairebé mig any tancades per reprendre les classes i l’activitat lectiva de manera presencial. A partir del mes de novembre, però, i fins a acabar el segon trimestre, els centres van haver d’implementar un model híbrid d’aprenentatge en què s’alternava la presencialitat amb la docència en línia.  

El curs va engegar amb 290 estudiants matriculats i repartits entre els diferents centres de Vic, Granollers, Manresa i Olot, sense novetat en l’oferta formativa, però mantenint la metodologia dual com a eix estratègic per a la formació. De tots ells, 145 eren alumnat de nou accés.  

Amb la represa de l’activitat després de l’aturada de Nadal, es va fer efectiu el relleu en la Direcció del Campus Professional de la UVic-UCC-Teknós. Núria Barniol, qui en fou directora des del curs 2014-2015 va emprendre noves responsabilitats a la Universitat de Vic -Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i en el seu lloc fou nomenada Mireia Salgot.  

En la mateixa línia, Antoni Llobet Mercadé fou nomenat pel rector, Josep Eladi Baños, delegat per al Desenvolupament dels Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) a la UVic-UCC. L’encàrrec inclou la consolidació de la Universitat com a centre d’ensenyament superior, en el qual tenen cabuda tant els graus com els CFGS. També, l’avenç en el disseny d’itineraris que integrin les dues tipologies d’estudis (2+3 o 4+1) i l’establiment de complicitats amb els centres educatius del territori que imparteixen CFGS per promoure conjuntament la valoració pública i el prestigi creixent dels estudis professionals superiors.  

Malgrat la situació de pandèmia, que va frenar l’oferta d’activitats, des de Campus Professional es va mantenir la màxima participació possible en tallers i activitats transversals per potenciar les competències, com ara xerrades, visites a empreses i competicions, moltes reprogramades en format en línia.  

Al novembre i en el marc de la Setmana Europea de la Formació Professional, als centres de Vic i Granollers es van organitzar unes jornades de treball on empreses i estudiants van poder debatre i reflexionar sobre la formació professional dual. A Olot, KREAS va organitzar també unes sessions virtuals, en les quals diverses indústries alimentàries que acullen alumnes en format dual van compartir la seva experiència. 

Al mes d’abril els estudiants del CFGS de Màrqueting i Publicitat (MIP) van assistir a les 1es Jornades de Màrqueting i Publicitat, organitzades per la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic-UCC. Les jornades van esdevenir un punt de trobada entre el món acadèmic i el professional, aportant a tots dos talent i coneixement d’avantguarda. 

Pel que fa a competicions i concursos, es destaca especialment la participació en els campionats CatSkills (campionat de Catalunya de formació professional) per part d’estudiants dels CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) i Màrqueting i Publicitat (MIP). En la mateixa línia, i aquesta vegada d’àmbit estatal, tres estudiants del CFGS de DAM van participar en la competició ProgramaMe, un concurs de programació per a cicles formatius.  

En la línia de reconeixements i premis, KREAS va ser guardonat en els Premis #FPCAT en la categoria de Centres Formatius de Catalunya. Els Premis #FPCAT els atorga el Consell Català de Formació Professional i reconeixen les bones pràctiques a les trajectòries individuals, als centres formatius, així com a les empreses i altres entitats  en el camp de la formació professional. Al juny, els alumnes de Teknós UGranollers, amb el seu projecte d'igualtat de gènere amb relació a les sèries infantils emeses a Super3, van guanyar el 1r premi de la Categoria Centres Educatius Cicles Formatius dels XVIII Premis el CAC a l'Escola. L’equip guanyador va ser el grup classe de primer curs del cicle formatiu. El guardó obtingut, en la categoria de Centres Educatius, va tenir una dotació econòmica de 1.000 euros. 

Pel que fa a les activitats de captació i visites a centres prescriptors, es van anar programant d’acord amb l’evolució de les dades sanitàries i convivint els formats presencial i en línia. Així doncs, es va participar en la Fira Guia’t online de Granollers, la Fira Càpsula online de Vic i l’Expojove de Girona, i es van dur a terme també visites a diversos centres educatius del territori. Sota la coordinació de l’Àrea de Màrqueting, es van organitzar dues Jornades de Portes Obertes, en format online al mes de març i presencial al maig, a la Farinera de Vic. KREAS va dur a terme una sèrie de tallers divulgatius dirigits especialment a instituts i escoles. Els tallers estan pensats per destacar el sector alimentari, alhora que imparteixen coneixements curriculars relacionats amb l’àmbit alimentari. 

Finalment i amb molta satisfacció, al juliol es va celebrar l’Acte de Graduació de la promoció 2019/2021 a l’Aula Magna de la Torre dels Frares de la UVic-UCC, una trobada entranyable i de retrobament, on estudiants, docents i equip directiu vam poder compartir parlaments i experiències viscudes. L’acte fou presidit per Josep Ayats, adjunt al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica per a la Formació Contínua, amb la presència d'Antoni Llobet i la directora del Campus Professional de la UVic-UCC, Mireia Salgot. El padrí de la promoció va ser Gerard Hernández, CEO de LaSevaWeb.