Vés al contingut

Directora: Anna Fàbregas Badia

Fites destacades

  • Nova producció audiovisual: LisaLisa és la creació d’una websèrie de quatre capítols protagonitzada per l’actriu i tiktoker Emma Cunill i pensada per normalitzar la presència de persones dins l’espectre autista en l’àmbit universitari. L’objectiu principal ha estat posar en contacte el públic jove amb la universitat i especialment amb la UVic. El rodatge s'ha concebut per tal que servís de formació i experiència als estudiants del grau en Comunicació Audiovisual i del CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, que hi han participat assumint rols tècnics compartits amb els professionals de productora Abacus.

  • Nova estratègia comercial per als programes de formació contínua. S’ha implantat una nova metodologia comercial que ha servit per millorar els resultats de captació de matrícules de màsters i postgraus. 

  • Congressos universitaris dirigits a estudiants de cicles formatius de grau superior (CFGS). S’han impulsat congressos en diferents àmbits de coneixement. Aquests esdeveniments estan destinats a estudiants de CFGS amb l’objectiu que coneguin les instal·lacions de la UVic i aprofundeixin en el coneixement dels graus afins als quals tenen accés.  

  • Creació de nous continguts i formats digitals. TikTok s’ha convertit en la xarxa social líder entre els joves en edat d’anar a la universitat i, per això, la UVic ha llançat el seu perfil oficial que ha impulsat la producció formats audiovisuals més curts.  Per part de l’Escola de Postgrau s’han programat nous formats a través d’Instagram live durant el curs: es tracta de converses en directe a Instagram en les quals es donen a conèixer diferents màsters propis i postgraus. Hi participen la coordinació i el professorat de cada programa.

  • Prospecció del mercat internacional italià. S’han realitzat diferents accions per obrir mercat a futurs estudiants italians, principalment en l’àmbit de la salut. Concretament, s’ha assistit a la Fira Job&Orienta, a Verona, s’ha contractat a una persona de parla italiana per poder informar els futurs estudiants i s’ha establert un conveni amb una empresa italiana especialitzada en la captació d’estudiants italians interessats a cursar estudis de grau a l’Estat espanyol.
     

Resum del curs 

 

Enguany, l’estratègia de màrqueting ha tendit cap a l’omnicanalitat fusionant la part offline i online del departament. També s’han dut a terme múltiples accions a futurs estudiants, en què destaquen les visites a centres de secundària, on s’han orientat més de 7.200 estudiants.

D'altra banda, l’assistència presencial al Saló de l’Ensenyament i del Saló Futura ha superat les xifres de visitants que hi havia abans de la pandèmia, i s’ha assistit a fires territorials nacionals i internacionals. Així mateix, el 26 de març va tenir lloc la Jornada de Portes Obertes presencial a la UVic; el 8 d’abril, a Granollers, i el 19 de febrer la jornada internacional. També es va mantenir el format online i es van oferir sessions informatives online generals i específiques durant el curs. Pel que fa als treballs de recerca de batxillerat, s'ha repartit 17.000 €, guardonant 34 treballs de 134 centres provinents de 34 comarques.  

En màrqueting digital, s’han creat 12 blogs nous i continuen creixent els seguidors a les xarxes socials: 
-    Twitter:  @uvic_ucc: 12.903 i @uviclife: 1.973  
-    Instagram: 12.580 
-    Facebook: 12.586  
-    Linkedin: 23.881
-    TikTok: 428
-    Youtube: 2.210

El programa Preparats, Llestos, Universitat ha creat una guia digital per a estudiants de batxillerat i ha ofert xerrades d'orientació en línia per a alumnat i professorat de secundària.

La formació contínua ha consolidat l’estratègia digital de captació de leads a través d’instalives, webinars, classes obertes i  sessions informatives online. Del 17 al 19 de maig va tenir lloc el Virtual Open Day, i el 27 d’octubre tindrà lloc l’acte de lliurament de diplomes.