Vés al contingut

Responsable: Àngels Fusté Gamisans

Fites més destacades durant el 2020-2021

  • El nou disseny i la nova estructura del web www.umanresa.cat s’ha gestat durant tot el curs 2020-2021, la qual cosa ha permès que pogués veure la llum el 6 de setembre de 2021, coincidint amb l’inici del curs. 
  • La difusió i comercialització del grau en Podologia en la nova modalitat semipresencial ha requerit la incorporació d'estratègies i canals per arribar a nous públics, entre els quals persones amb titulació prèvia, sobretot d'Infermeria, Fisioteràpia i Ciències de l’Educació Física i l’Esport.
  • El lideratge de la comunicació del projecte europeu H2020 Communities for Sciences (C4S) ha implicat la coordinació i dinamització d’institucions de diferents països. Part dels impactes d’aquesta iniciativa tenen a veure amb la sensibilització de diferents col·lectius i, per tant, les estratègies de comunicació són clau per al seu èxit.
  • Incorporació de noves vies de contacte amb els futurs alumnes: sèrie d’entrevistes enregistrades “Fons d’armari” i eina de ticketing per gestionar visites presencials amb grups bombolla. 
  • Edicions FUB ha publicat el Manual de incidentes de múltiples víctimas intencionados, elaborat conjuntament amb el grup de treball d'Infermeria Civicomilitar de la Societat Espanyola de Medicina d’Emergències. L’obra ha tingut molt bona acollida entre els professionals de les emergències extrahospitalàries.


El nou web ha estat, sens dubte, el projecte que ha requerit un treball més intens de l’Àrea de Comunicació i Màrqueting d’UManresa al llarg del curs 2020-2021. Ha permès incorporar un grafisme millorat, una navegació més amigable, millors condicions per desenvolupar el posicionament orgànic i una imatge homogènia amb la resta de webs de la federació de la UVic-UCC.

D’altra banda, la gestió del màrqueting en un període de pandèmia ha obligat a repensar alguns canals o a crear-ne de nous per arribar als futurs estudiants. Les fires i les sessions informatives online, que ja es van assajar durant el període de confinament, s’han incorporat amb normalitat a les programacions d’accions de promoció dels estudis. La sèrie d’entrevistes amb experts “Fons d’armari” s’ha convertit en una nova eina per substituir les xerrades de professorat als instituts. A més, com a complement de les portes obertes multitudinàries, s’han posat a disposició dels futurs estudiants i les seves famílies l’opció de reservar hora per visitar les instal·lacions del campus UManresa al llarg del curs.