Vés al contingut

La finalitat de l’Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals és garantir la política comunicativa de la FESS, d‘acord amb els seus objectius i criteris establerts, i vetllar per l’efectivitat de les accions que es duen a terme des de l'àmbit comunicatiu. Durant el curs 2019-2020 aquesta àrea va assumir noves tasques i es va consolidar en la missió de donar a conèixer l’activitat de la Facultat de Medicina.

L’Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals va portar a terme, entre altres accions, l’actualització del catàleg del grau en Medicina, la potenciació dels continguts del web (especialment notícies, però també elaboració de reportatges sobre temes d’interès de la Facultat i entrevistes) i l'activació de les xarxes socials pròpies (Twitter, Instagram, Youtube). Aquesta àrea també va participar directament en la realització d’un vídeo promocional de la Facultat de Medicina (guió, producció i difusió) i en la presentació de la primera Jornada de Portes Obertes virtual.

Des del Servei de Publicacions Institucionals, inclòs en aquesta àrea i encarregat d’assumir la redacció institucional i la revisió de textos de diferents àmbits de la comunicació corporativa, es va publicar, entre altres, la lliçó inaugural del curs 2019-2020 de la UVic-UCC. La lliçó, titulada “Salut i població: de l’estudi de poblacions a la medicina de precisió”, va anar a càrrec del Dr. Roberto Elosua, vicedegà de Recerca i Internacional de la Facultat de Medicina.